Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Μιλφέϊγ με πτι-μπερ

Η συνταγή είναι της καλής μου φίλης Μάλαμας και μου την εμπιστεύτηκε για να την μοιραστώ μαζί σας


Υλικά

1 πακέτο μπισκότα πτι-μπερ
1 φακελάκι έτοιμη κρέμα ζαχαροπλαστικής για μιλγέϊγ
600 ml γάλα
1/2 ζαχαρούχο γάλα
250 ml φυτική κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση

Βουτάμε τα μπισκότα ένα ένα σε λίγο γάλα και καλύπτουμε τον πάτο του ταψιού.


Χτυπάμε στο μίξερ το γάλα με την κρέμα ζαχαροπλαστικής για 5'.


Ρίχνουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα.


Κάνουμε μια στρώση ακόμα με μπισκότα με τον ίδιο τρόπο.


Χτυπάμε την κρέμα γάλακτος να γίνει σαντιγί, προσθέτουμε το ζαχαρούχο και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να γίνει το μίγμα ομοιόμορφο.



Ρίχνουμε την κρέμα πάνω από τα μπισκότα.


Πασπαλίζουμε με τριμμένα μπισκότα.




5 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Εύκολο, γρήγορο και γιάμι!
Καλημέρα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ακριβώς όπως τα λες Μαρία μου και να προσθέσω...και ελαφρύ!!!
Καλή σου μέρα!!!

TasteFULL είπε...

Πλάκα έχει αυτή η παραλλαγή με τα πτι μπερ! Πιο πολύ όμως μ'αρέσει η φόρμα σου!!! Την πήρα πρόσφατα κι εγώ και την έχω λατρέψει. Για μένα, μόνο αυτή η ανοιγόμενη μακρόστενη φόρμα και ένα στρογγυλό -επίσης προσαρμόσιμο - τσέρκι είναι τα βασικά εργαλεία για κάθε γλυκό. Αν της βάλεις πάτο από αλουμινόχαρτο μπορείς να ψήσεις και στο φούρνο μια χαρά!

stella είπε...

Γίνεται εύκολα,γρήγορα και με σίγουρη επιτυχία!
Μπράβο Μάλαμα για την ωραία συνταγή και Νατάσα για την ωραία εκτέλεση!!!!!

Xara είπε...

Πολύ καλή ιδέα τα πτι μπερ πράγματι!!!
Thanks..