Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Κοτόπουλο με κριθαράκι



Υλικά για 2 μερίδες

2 μπούτια κοτόπουλου
1/2 φλ. κριθαράκι μέτριο
1 κρεμμύδι τριμμένο
3 ντομάτες αλεσμένες
ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι
1 κ.σ. βούτυρο

Εκτέλεση

Τσιγαρίζουμε το κοτόπουλο σε λίγο ελαιόλαδο μέχρι να πάρει χρώμα. Το βγάζουμε από την κατσαρόλα και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι. Προσθέτουμε τον χυμό ντομάτας, αλάτι, πιπέρι και μόλις πάρει βράση ξαναβάζουμε το κοτόπουλο. Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και σιγοβράζουμε για 40', περίπου. Βγάζουμε πάλι το κοτόπουλο και το διατηρούμε ζεστό.


Σοτάρουμε το κριθαράκι στο βούτυρο, ανακατεύοντας συνεχώς, μέχρι να πάρει ελαφρώς χρώμα, χωρίς να καεί. Το ρίχνουμε στη σάλτσα προσθέτοντας και ένα φλιτζάνι βραστό νερό. Σιγοβράζουμε μέχρι να γίνει το κριθαράκι και ξαναβάζουμε το κοτόπουλο, να πάρει μια δυο βράσεις. Το φαγητό μας πρέπει να έχει μπόλικο ζουμάκι. Σερβίρουμε ζεστό και πασπαλίζουμε, προαιρετικά, με κεφαλοτύρι τριμμένο.

12 σχόλια:

Taste Advisor είπε...

Επίσης αγαπημένο φαγητούλι, εγώ βάζω και λίγο σκόρδο! Καλημέρες

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα Πόπη μου!!!
Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Εμείς δεν το πολυαγαπάμε το σκόρδο γι' αυτό και δεν το χρησιμοποιώ συχνά και σε μεγάλες ποσότητες...
Φιλάκια

Giorgos Varvakis είπε...

Το αγαπώ πολύ αυτό το φαγητό!! Το έφτιαξα κι εγώ πρόσφατα, το φωτογράφισα και θα το αναρτήσω προσεχώς!! Μέχρι τότε θα απολαμβάνω το δικό σου Νατάσα, που δείχνει υπέροχο!!
Φιλιά
Καλημέρα

Elpiniki είπε...

Όσο δεν μ αρεσε μικρη το κριθαρακι, τόσο το ζηταω τωρα... κι ειδικα με κοτοπουλακι που ειναι το αγαπημενο μου...
Καλημερα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

gvarvaki την ίδια ιδέα είχαμε ε? Περιμένω και την δική σου ανάρτηση....
Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ελπινίκη μου μια από τα ίδια κι εγώ...Μικρή δεν το ήθελα καθόλου...
Καλή σου μέρα!!!

Asteri (Maria) είπε...

Αγαπημένο φαγητό! μου έδωσες και ιδέα τι να μαγειρέψω σήμερα :)))
Μάκια

eatgreek.net είπε...

αγαπημένο χειμωνιάτικο φαγάκι!

Ειρήνη είπε...

το κριθαράκι μου αρέσει πολύ και έτσι όπως το μαγείρεψες είναι πεντανόστιμο!

Kitchen Stories είπε...

Καλησπέρα Νατάσα.
Όμορφές φωτογραφίες για ένα τόσο καλομαγειρεμένο φαγητό!
Ο τρόπος που σωτάρεις το κριθαράκι είναι πολύ σωστός και μπορούμε να το κάνουμες και στο ρύζι, για πιλάφι κ.λπ. Γίνονται πιο σπυρωτά.
Φιλιά και τα ξαναλέμε...
Ζαμπία

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

@ Αστέρι μου χαίρομαι που σε βοήθησα να αποφασίσεις....:):)

@ eatgreek όντως είναι αγαπημένο φαγάκι!!!

@ Ειρήνη μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!

@ Ζαμπία ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Έχεις απόλυτο δίκιο για το σωτάρισμα. Με τον τρόπο αυτό το κριθαράκι δεν γίνεται μια μάζα...

Φιλάκια σε όλους!!!

mia maria είπε...

Πολύ αγαπημένο φαγητό της οικογένειας! Καλά που μου το θύμισες!