Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Παστίτσιο με φέτα



Υλικά για ένα μικρό ταψάκι

1/2 πακέτο μακαρόνια για παστίτσιο (εγώ προτιμώ το νο.5)
300 γρ. κιμά μοσχαρίσιο
300 γρ. φέτα τριμμένη
1 κρεμμύδι τριμμένο
1/2 φλ. νερό
1 φλ. σάλτσα ντομάτας
ελαιόλαδο
1 κλωνάρι φρέσκο βασιλικό
αλάτι, πιπέρι
1 δόση μπεσαμέλ

Εκτέλεση

Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες βρασμού και τα σουρώνουμε.
Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι σε λίγο ελαιόλαδο και στη συνέχεια προσθέτουμε τον κιμά και ανακατεύουμε μέχρι να αλλάξει χρώμα. Προσθέτουμε τη σάλτσα ντομάτας, τον βασιλικό, αλάτι, πιπέρι, νερό και βράζουμε για 30'.


Λαδώνουμε ένα μικρό ταψάκι και στρώνουμε τα μισά μακαρόνια. Πασπαλίζουμε με την μισή φέτα και ρίχνουμε όλο το μείγμα του κιμά. Στρώνουμε τα υπόλοιπα μακαρόνια, ρίχνουμε το υπόλοιπο τυρί και καλύπτουμε με την μπεσαμέλ.


Ψήνουμε στους 180oC για περίπου 1 ώρα ή ώσπου να πάρει χρώμα η μπεσαμέλ.

13 σχόλια:

mia maria είπε...

Το παστίτσιο είναι από τα γαπημένα μας φαγητά αλλά με φέτα δεν το έχω φτιάξει! Ωραία ιδέα!

mia maria είπε...

αγαπημένα!!!!!

georgiaxara είπε...

Καλημέρα!! Καλημέρα!!!
Πολύ ωραίο το παστίτσιο σου.
θα το δοκιμάσω!!
φιλάκια

Taste Advisor είπε...

και εγω δεν το έχω φτιάξει με φέτα, ωραία πρόταση!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!
Το παστίτσιο αυτό το έμαθα από την γιαγιά μου....
Η φέτα του δίνει άλλη νοστιμιά και δεν γίνεται μια μάζα όπως συμβαίνει όταν βάζουμε κασέρια που λιώνουν. Θέλω πολύ να το δοκιμάσετε και να μου πείτε την γνώμη σας.
Φιλάκια πολλά

ιρινι είπε...

Ωραία και ενδιαφέρουσα πρόταση με την φέτα.. Θα το δοκιμάσουμε λίαν συντόμως!
χαιρετίσματα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλησπέρα Ριρή!!!
Καλή επιτυχία και περιμένω εντυπώσεις...

cookmania είπε...

παστίτσιο...το αγαπημένο μου φαγητό!!Με φέτα δεν το έχω δικιμάσει!!πρέπει να του δίνει πολυ ωραία γευση!!θα το δοκιμάσω και έγω Νατάσα, πολύ ωραια ιδέα!

Asteri (Maria) είπε...

Θέλω θέλωωωωωωωωωωωωωω
Εχει μείνει κομματάκι;

Μarion, είπε...

Αγαπημένο φαγητο μικρών και μεγάλων..

με φετα δεν το έχω δοκιμάσει όμως..πρέπει να είναι πολύ ωραίο :)

manousina είπε...

Αγαπημένο φαγητάκι όλων!!! Ωραία προσθήκη η φετούλα, θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα το φτιάξω. Καλό βράδυ

eva είπε...

Καλή εβδομάδα Νατάσα !!!
Έγινε υπέροχοοο!!!
Έχω φάει με φέτα μια φορά και μου άρεσε παρα πολυ!!!
Φιλάκια!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!