Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Κότσι με μπύρα

Όποιος δεν το έχει δοκιμάσει ακόμα...χάνει....



Υλικά για 6-8 άτομα

5 κότσια
1/2 φλ. ελαιόλαδο
1 1/2 κ.σ. μουστάρδα
500 ml μπύρα
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Ανακατεύουμε σε ένα μπολάκι την μουστάρδα με το λάδι. Βάζουμε τα κότσια σε ένα ταψί με καπάκι, τα αλατοπιπερώνουμε  και τα αλείφουμε με το μείγμα της μουστάρδας. Κλείνουμε το καπάκι και βάζουμε στο φούρνο στους 180oC, για περίπου 30'. Προσθέτουμε την μπύρα στο φαγητό μας, ξαναβάζουμε το καπάκι, χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 160oC και συνεχίζουμε το ψήσιμο για 5-5 1/2 ώρες μέχρι να πάρουν χρωματάκι. Είναι τέλειος συνδυασμός με πατατούλες τηγανιτές.

22 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πρωί-πρωί θα ορμήσω στην οθόνη!!!
νόστιμο πιάτο δίχως αμφιβολία, όποιος δε θέλει ας μου πασάρει τη μεριδούλα του

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σωστή σε βρίσκω...Πάρε τα μαχαιροπίρουνα σου και όρμηξε...
Φιλιά xxx

Elpiniki είπε...

Τι λαχταριστο που φαινεται...
Μπραβο!
Φιλια

Ανώνυμος είπε...

Όπως το περιέγραψες...Μοιάζει τέλειο!!
σελίνα

Taste Advisor είπε...

Νοστιμότατο και με μια μπυρίτσα τέλειο

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!
Να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε αυτό το πιάτο...
Φιλιά

ιρινι είπε...

Νατάσα , ξέρω πόσο νόστιμο ειναι γιατί ετσι σχεδόν το φτιάχνω κι εγώ!!!νά προσθέσω επίσης οτι με μπύρα και μουστάρδα , ψήνω πολλά κομάτια κρέατος(μπριτζόλες, παιδάκια,κοτόπουλο) και γίνονται πολύ νόστιμα!!Μου άνοιξες την ορεξη τώρα για ψητό!!!Φιλάκια

mia maria είπε...

Έχω φάει κότσι αλλά δεν έχω φτιάξει ποτέ. Φαίνεται πεντανόστιμο!

georgia είπε...

ΝΑΤΑΣΑ θα μας τρελανεις με τις γευσεις που μας φτιαχνεις τελειοοοοοοο!!!!ειναι οπως αυτα που τρωμε στης μπυραριες που ειναι γλασερο και λιωνει στο στομα?????

Μarion, είπε...

Εμ εδώ είναι η νοστιμιά ..
''Λουκούμι'' το έκανες Νατάσα μου

Φιλιά

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ριρή αφού το φτιάχνεις κι εσύ έτσι ξέρεις πόσο νόστιμο είναι!!!
Φιλάκια

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Μαίρη μου να το φτιάξεις οπωσδήποτε και είμαι σίγουρη ότι σας αρέσει πολύ!!!
Καλό βράδυ!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Γεωργία μου ένα θα σου πω...είναι λουκούμιιιιιιιιιιιιιι.....Και είναι ακόμα καλύτερο από αυτό στις μπυραρίες γιατί είναι...σπιτικό!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ Μαράκι μου!!!!
Φιλάκιαααααα

Asteri (Maria) είπε...

Ω ρ ε!!! μάνα μου!!!!!!! τι βλέπουν τα όμορφα ματάκια μουυυυυυυυυυυ!!!!!!!!

Νίκη είπε...

Εσυ εισαι καλλιτέχνης... δεν εχω λογια...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Αστέρι μου σ΄ευχαριστώωωωωωωω

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Νίκη μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια!!!Αλλά τι να πω κι εγώ για σένα...."κεντάς". Είδα τις τελευταίες σου δουλειές και τις λάτρεψα...

Giorgos Varvakis είπε...

Φοβερή η συνταγή σου Νατάσα και υπέροχη η φωτογραφία σου!!!
Φιλιά
Καλό σαββατοκύριακο

Florendia είπε...

Πω πω αυτό είναι το απόλυτο χειμερινό πιάτο!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ!!!
Καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Maddie καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου!!!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...Είναι ένα υπέροχο πιάτο για τις κυριακές αλλά και για τις γιορτές που έρχονται....