Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Υγρή σοκολατόπιτα

 Σο...κόλαση!!!




Υλικά για ένα ταψάκι 20-22εκ.

250 γρ κουβερτούρα ψιλοκομμένη
40 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
75 γρ ζάχαρη
3 αυγά
15 γρ φουντούκια αλεσμένα σε σκόνη
30 ml γάλα φρέσκο
90 γρ μαργαρίνη

Για την επικάλυψη

125 γρ κουβερτούρα ψιλοκομμένη
100 ml κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση

Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί. Βάζουμε τα υπόλοιπα υλικά σε ένα μπολ και τα χτυπάμε με το μίξερ. Συνεχίζοντας το χτύπημα ρίχνουμε την σοκολάτα σιγά σιγά και χτυπάμε μέχρι να ενσωματωθεί στο μείγμα. Βουτυρώνουμε ένα ταψάκι και ρίχνουμε το μείγμα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180oC, για 12' MONO!!!


Βγάζουμε από τον φούρνο και περιχύνουμε με το γλάσο το οποίο έχουμε κάνει ως εξής: Ζεσταίνουμε την κρέμα γάλακτος, χωρίς να βράσει, και την ρίχνουμε πάνω από την ψιλοκομμένη κουβερτούρα. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει και να πάρουμε ένα λείο μείγμα. Αν το γλάσο μας είναι πολύ ρευστό το βάζουμε για λίγο στο ψυγείο μέχρι να πήξει ελαφρά. Σερβίρουμε με παγωτό βανίλια.

41 σχόλια:

Elpiniki είπε...

Ειναι φοβερη η καρδουλα σου... και θελω να κοψω τα γλυκα σιγα σιγα, αλλα με αυτα που βλεπω απο το πρωι γινεται?
Φιλακια

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Λυπάμαι Ελπινίκη μου που σε βάζω σε τέτοιους πειρασμούς....:):):)
Τουλάχιστον κάνε οφθαλμόλουτρο μόνο!!!
Φιλάκιααααα

Asteri (Maria) είπε...

Καταπληκτική!!!!!!!!!!!!!!! θα την φτιάξω για τα γενέθλια του αντρούλη μου

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ευχαριστώ Αστέρι μου!!!
Στη συνιστώ ανεπιφύλακτα...περιμένω εντυπώσεις...
Φιλάκιαααα

γαστεροπλήξ είπε...

ελπίζω να μη βολτάρει προς τα εδώ η κόρη μου, και με βάλεις σε μπελάδες, είναι η αγαπημένη της σοκολατολιχουδιά

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Χρυσούλα μου είναι τόσο γρήγορο και εύκολο γλυκάκι...οπότε δεν έχεις δικαιολογία!!!:):):)

Asteri (Maria) είπε...

Να ρωτήσω; τι μέγεθος να είναι το ταψάκι παρακαλώωωω; :))) έχω ένα που θέλω να την φτιάξω σε μέγεθος καρδιάς με διάμετρο 20 cm, θα φτάσει η δόση;

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Αστέρι μου όπως γράφω και στα υλικά, η δόση είναι για ένα ταψάκι 20-22 εκ. Εγώ την έφτιαξα σε στρόγγυλο ταψάκι μιας χρήσεως. Οπότε η φόρμα σου είναι μια χαρά. Πρόσεξε το ψήσιμο, μην την ψήσεις πάνω από 12' γιατί θα σου γίνει κέικ.Καλή επιτυχία!!!

Asteri (Maria) είπε...

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση και μόλι το πρόσεξα ότι το γράφεις χαχαχαχα αν γεράσει ο άνθρωποςςςς χαχαχαχαχα ναι ναι ξέρω δε θα το ψήσω πολύ
Μερσίιιιιιιιιιιιιι

stella είπε...

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν αυτή την υπέροχη καρδούλα :)
ΖΟΥΜΕΡΗ,ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΗ,ΣΚΕΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ!!!!
Εγώ που δεν είμαι λάτρης της σοκολάτας και με έβαλε στον πειρασμό να τη δοκιμάσω.
Μπράβο Νατασούλα μου!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

Giorgos Varvakis είπε...

Σκέτος Πειρασμός!!!
Γλυκιά που είναι η κόλαση... :)))
Υπέροχο απ όποια πλευρά κι αν το δεις
Φιλιά
Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα

Kitchen Stories είπε...

Μα υπάρχει κανένας που θα έλεγε, ευχαριστώ δεν θα πάρω!;

Νατάσα, έκαψε καρδιές η σοκο-καρδιά σου!
Υπέροχη!

xxx
Z.

mara είπε...

Κολασμενη υποθεση !!!Εκπληκτικο γλυκο!Μπραβο!!!
Το μεριδιο μου ποτε θα το παρω; :-)

manousina είπε...

Τι γλυκιά κόλαση είναι αυτή;;;;
με μια μπάλα παγωτάκι....... λιώνω...

mia maria είπε...

Λυπήσου με βραδιάτικα:))

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ μανούλα μου!!!
Αφού έβαλε σε πειρασμό κι εσένα, που δεν είσαι φαν της σοκολάτας, φαντάσου...
Φιλάκια πολλά xxx

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Γιώργο, πειρασμός δεν λες τίποτα...
Καλή σου μέρα!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ζαμπία μου εμείς πάντως δεν μπορούμε με τίποτα να πούμε ΟΧΙ!!!
Καλημέρααααααααα
Φιλάκια πολλά xxx

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Μάρα μου σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Έλα να το πάρεις όποτε θέλεις...με παγωτάκι ε???

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ταιριάζει κολασμένα με παγωτό βανίλια!!!Εκρηκτικός συνδυασμός!!!
Φιλιά Δήμητρα μου
xxx

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Μαίρη μου φιλάκια πολλά xxx

Taste Advisor είπε...

Ναμεινε κανένα κομματάκι από το υπέροχο αυτό γλυκάκι????? μπααααααααα έστω και και τα ματάκια θα κεραστώ και θα ευχαριστηθώ!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Πόπη μου άργησες λιγάκι αλλά μην ανησυχείς κάτι θα κάνουμε για σένα μια και είχες πρόσφατα τα γενέθλια σου!!!
Φιλάκιααααααα

Magda^_^ είπε...

Oh my God!! Καλά ε,σοκόλαση δεν λες τίποτα!!Γεια στα χέρια σου!!
Φιλιά!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Μαγδούλα μου!!!
Φιλάκια

Μarion, είπε...

Πως μου ξέφυγε εμένα αυτό?
Πάει δεν το πρόλαβα..ουτε ψίχουλο δεν έμεινε..
Ωραία παρουσίαση Νατάσα μου

eva είπε...

Αχ ,ωχ και όλα μαζί πώς δεν το είδα εγώ αυτό????
Σοκόλαση μόνο????
Μπράβο ρε Νατασάκι μου!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Μαράκι και Εύα σας ευχαριστώ πολύ!!!
Η αλήθεια είναι ότι όντως δεν περίσσεψε ούτε ψίχουλο αλλά αν θέλετε κοπιάστε να σας φτιάξω μια φρέσκια....;) Εεεεεε???
Φιλιάααα

craft inspiration by nikoletta είπε...

Πω πωωωω!Σκετη αμαρτια!Καταχωρηθηκε στα πρακτικα!Θα δοκιμαστει αμεσα!Ευχαριστωωωω

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Νικολέττα καλή επιτυχία!!!
Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!!!
Φιλιά
xxx

NANTIA είπε...

Νατάσα καλώς σε βρήκα! Γιατί...γιατί μας το κάνεις αυτό; Πόσο να αντισταθεί κανείς σε έναν τέτοιο πειρασμό!!!
Μπράβο σου!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Νάντια καλώς όρισες!!!
Αν μπορείς να αντισταθείς εσύ μπράβο σου, γιατί εμείς δεν μπορούμε με τίποτα...:):):) Έχει γίνει το αγαπημένο μας γλυκό!!!
Ελπίζω να τα λέμε συχνά τώρα που ήρθες στην παρεούλα μας...
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Νατασα μου η σοκολατοπιτα που διατηρειται? Στο ψυγειο? Για ποσο δεν ρωταω γιατι θα εξαφανιστει σε λιγα λεπτα ειμαι σιγουρη....

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Το χειμώνα δεν έχει πρόβλημα εκτός αλλά τώρα με τόση ζέστη καλύτερα να την βάλεις στο ψυγείο γιατί περιέχει και αυγά.

maria είπε...

φοβαμαι μη μυρισει αυγο, ειμαι πολυ ευαασθιτη σ'αυτη τη μυρωδια...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

maria δεν μυρίζει καθόλου αυγουλίλα το γλυκό, μη το φοβάσαι...Δοκίμασε το, είναι πολύ νόστιμο.

matina είπε...

Νατασα καλησπέρα! Ειμαι νέο μέλος και ειλικρινά έχω εντυπωσιαστεί τόσο από τις συνταγές αλλά και από το στησιμο των πιάτων σου! Μπράβο, το μεράκι σου για τη μεγειρική/ζαχαροπλαστική είναι αξιοζήλευτο. Όταν φτιάξω τη σοκολατόπιτα θα στείλω νέο σχόλιο.

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Ματίνα καλώς όρισες!!!Σ' ευχαριστώ πολύ για τα τόσο γλυκά σου λόγια...:):):)
Καλή επιτυχία με το γλυκάκι!!!
Περιμένω εντυπώσεις...;)

matina είπε...

Απλά τέλειο!!! Δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω την απιστευτη γεύση του!!!! Μπράβο!!!!!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Χαίρομαι που σας άρεσε!!!!

eleni είπε...

Πωπω ομορφιές!!!!Κολασμένο γλυκό..κρίμα που δεν το έχω εδώ τώρα...θέλωωωωω!!!!!Τέλειο!!!!!Καλό βράδυ!!!!