Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Κέϊκ κακάο με πορτοκάλι


Υλικά

1 φλ. μαργαρίνη σε θερμοκρασία δωματίου
1 φλ. ζάχαρη
3 αυγά
1 ¾ φλ. αλεύρι που φουσκώνει
2 κ.σ. κακάο άγλυκο
2 κ.σ. φρέσκο γάλα
3 κ.σ. χυμό πορτοκαλιού
ξύσμα από 1 πορτοκάλι

Εκτέλεση

Χτυπάμε στο μίξερ τη μαργαρίνη με τη ζάχαρη για 7'. Προσθέτουμε τα αυγά ένα-ένα και το αλεύρι σιγά σιγά. Μοιράζουμε τη ζύμη σε δύο ίσα μέρη. Στο πρώτο προσθέτουμε το κακάο και το γάλα ενώ στο δεύτερο τον χυμό πορτοκαλιού και το ξύσμα. Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια μικρή μακρόστενη φόρμα και ρίχνουμε μέσα τις δυο ζύμες ακανόνιστα. Ψήνουμε στους 180oC για περίπου 25'.


Η συνταγή είναι της κ.Μπαρμπαρίγου

12 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Ωραιότατο κέικ γιάμιιιι
Παίρνω ένα κομματάκι μπαμπάτσικο χεχεχε
Πολλα φιλιά

Ανώνυμος είπε...

τελειοοοοοοοοοο... εγω θα παρω το υπολοιπο που αφησε το αστερακιιιιιιι....γκλουπππππππ...

Roula είπε...

Πεθύμησα κι εγώ κεκάκι.
Άντε να δροσίσει λίγο....κάααααποια στιγμή, να μου έρθει η όρεξη να φτιάξω.

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Αστεράκι μου, Ζετάκι μου, Ρουλάκι μου πάρτε όσο κεκάκι θέλετε.....
Καλή σας μέρα και καλό σβκ!!!
Φιλάκια πολλά

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

δεν του λείπει τίποτα, αγαπημένη γεύση, κι άντε μετά να αντισταθώ!!!!!!

manousina είπε...

Ένα κομμάτι κέικ είναι πάντοτε ευπρόσδεκτο !!! Καλό βράδυ

Taste Advisor είπε...

ωραίο και μυρωδάτο!

feggaraki είπε...

έφτιαξα τη διπλή δόση περίπου...έγινε τέλειο !!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κωνσταντίνα μου χαίρομαι πολύ που σας άρεσε!!!Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή σου μέρα
Φιλάκιαααα

Ανώνυμος είπε...

γινεται να το βαλω σε στρογγυλι φορμα αντι για μακροστενη ????? παντως ειναι τελειο θα το κανω .... !!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

eeee den mou arese vgike san TSIRLA .... kai den eixe wrea gesi ...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Όπως βλέπεις στην φωτό μου το κέικ βγαίνει μια χαρά σε υφή αρκεί να το φτιάξεις σωστά...
Όσο για την γεύση, τι να κάνουμε...γούστα είναι αυτά...

Υ.Γ. Αν και ανυπόγραφα σχόλια δεν θα έπρεπε να τα δίνω καν σημασία....