Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Χοιρινό με πατάτες στη γάστρα

Ένα φαγητό σκέτο "λουκούμι"...



Υλικά

500 γρ. χοιρινό σε μπουκίτσες
2 πατάτες κομμένες σε κύβους
1 κόκκινη πιπεριά
1 κίτρινη πιπεριά
1 πορτοκαλί πιπεριά
100 γρ. κεφαλογραβιέρα σε κυβάκια
1/4 φλ. ελαιόλαδο
χυμό από 1/2 λεμόνι
2 κσ. μουστάρδα
αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση

Βάζουμε σε ένα μπολ το κρέας, τις πατάτες και τις πιπεριές χοντροκομμένες. Ανακατεύουμε το λάδι, τη μουστάρδα, το χυμό λεμονιού, το αλάτι και το πιπέρι και περιχύνουμε το φαγητό. Το μεταφέρουμε σε γάστρα και σιγοψήνουμε μέχρι να μαλακώσει το κρέας. Δεν προσθέτουμε από την αρχή υγρά, ελέγχουμε και μόνο αν χρειάζεται ρίχνουμε λίγο βραστό νεράκι.  Όταν το φαγητό μας είναι έτοιμο, βάζουμε εδώ κι εκεί την κεφαλογραβιέρα και αφήνουμε στο σβηστό φούρνο για 10' περίπου, να λιώσει.

15 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Σνιφ σνιφφφ ωραίο φαγητό και μυρωδιέςςςςς
Πολλά φιλάκιααα

georgiaxara είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΚΕΤΟ ΛΟΥΚΟΥΜΙ.....
ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΓΗΤΟ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Taste Advisor είπε...

ωραίο φαγάκι και ωραιότατη γάστρα1

Ξανθή είπε...

Πολύ ωραία γάστρα!!!

Elpiniki είπε...

Πολύ ωραιο φαγητο αλλα η γαστρα ειναι θεικη!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!
Η γάστρα είναι δώρο του αντρούλη μου!!!!

Εφη είπε...

Οταν βλέπω τέτοια γάστρα θυμάμαι την Αγ. Παρασκευή στα Τέμπη και ότι ακόμα δεν αξιώθηκα να πάρω...γκρρ.....
Το φαγάκι λουκούμι, έτσι μου έρχεται να κάνω screen diving!!!
Είδες, θα βγάλουμε και νέους όρους!!!!χαχαχα!!!

manousina είπε...

Τα φαγητά σε γάστρα γίνονται λουκούμι!!! Ωραίο Νατασάκι, ωραία δώρα κάνει ο αντρούλης σου, ξέρει αυτός!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο μοιάζει!!Πόση ώρα περίπου το ψήνεις?Κανένα δίωρο?

Σελίνα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

@ Έφη κι εγώ όποτε σκέφτομαι γάστρα τα Τέμπη μου έρχονται στο μυαλό....τυχαίο?? Ήθελα εδώ και καιρό να πάρω γάστρα από κει αλλά δεν βόλεψε...

@ Δήμητρα μου όντως τα δωράκια του είναι μοναδικά και προσεγμένα!!!Ξέρει, ξέρει....

@ Σελίνα μου το έψησα σε χαμηλή φωτιά, περίπου στους 150oC, για κανένα τρίωρο.

KANTHAR0S είπε...

Κλέβω τη γάστρα (μετο περιεχόμενο) κι άντε να με βρείτε μετά.

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΤΑΣΑ ΜΟΥ, ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Για λουκούμι μου κάνει!
Δεν έρχεσαι να πάρεις ένα δωράκι από το μπλογκ μου!

Pansofix είπε...

πολλες καλησπερες...ελα απο το blog μια βολτα εχω ενα μικρο δωρακι...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και για τα δωράκια σας!!!!
:):):):)