Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Κουλουράκια κανέλας


Υλικά

½ κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γλ. σόδα
1 κ.γλ μπέικιν πάουντερ
1 ½ κ.γλ κανέλα
¼ κ.γλ. γαρίφαλο
¼ κ.γλ μοσχοκάρυδο
¾ κούπας ζάχαρη
1 κούπα λάδι
¼ κούπας ανθρακούχο νερό (σόδα)
1 κ.σ. κονιάκ
¼ κούπας χυμό πορτοκαλιού
λίγο ξύσμα πορτοκαλιού

Εκτέλεση

Κοσκινίζουμε το αλεύρι με τη σόδα, το μπέικιν πάουντερ, την κανέλα, το γαρίφαλο και το μοσχοκάρυδο, μέσα σ' ένα μεγάλο μπολ. Χτυπάμε 1'-2' στο μίξερ τη ζάχαρη με το λάδι, το ανθρακούχο νερό, το κονιάκ, το χυμό και το ξύσμα πορτοκαλιού. Ρίχνουμε τα ανακατεμένα υλικά μέσα στο μπολ με το αλεύρι. Ανακατεύουμε στην αρχή μ' ένα κουτάλι και κατόπιν ζυμώνουμε, ρίχνοντας όσο ακόμη αλεύρι χρειαστεί, για να γίνει ζύμη μάλλον σφικτή, να πλάθεται εύκολα. Πλάθουμε κουλουράκια στο σχήμα που θέλουμε. Τα τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα και ψήνουμε στους 175oC, 16' περίπου. Τα βγάζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν επάνω σε σχάρα. Τα φυλάμε σε κουτί μπισκότων.


 

Η συνταγή είναι της κ.Αλεξιάδου 


13 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Είναι από τα αγαπημένα μου κουλουράκια!!!!
Φιλάκιαααααααααααααααααααααα
Καλή εβδομάδα

eatgreek.net είπε...

τιποτα καλυτερο απο κουλουρακια κανελας! :-)

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Κι εμένα κορίτσια είναι από τα αγαπημένα μου!!!
Μου θυμίζουν την παιδική μου ηλικία.....

kiki είπε...

Υπολόγισε κι εμένα σ' αυτούς που λατρευουν την κανέλλα!

Magda^_^ είπε...

Kαι μένα!! Λατρέεεευω την κανέλα! Το καλύτερο από κάθε άρωμα!!!
Υπέροχα τα μπισκοτάκια σου:))
Φιλί!:-*

painter είπε...

Κι εγώ τρελαίνομαι για κανέλα... θέλωωωωωωωω...

Ανώνυμος είπε...

εγω τα λατρευω γιατι δεν εχουν αυγα και βουτυροοοοοοο.... γιουπιιιιιιι...

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Τελικά όλοι αγαπάμε την κανέλα....
Φιλάκιααααα σε όλεςςςςςς

Μarion, είπε...

Αγαπημένη κανέλα!!
Τρελλαίνομαι..μπορώ να τα φάω όλα!

manousina είπε...

αυτ΄είναι τα αγαπημένα μπισκοτάκια της αδερφής μου, που είναι έγκυος, μήπως να της τα φτιάξω ;

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

@ Marion κι εγώ το ίδιο...δεν μπορώ να φάω μόνο ένα....

@ Δήμητρα το σκέφτεσαι κιόλας?Το πιο όμορφο δώρο για μια έγκυο.....

Άντα είπε...

Κορίτσια, Νατάσσα μου τα έφτιαξα χτες το βράδυ και έγιναν τέλεια! Πραγματικά υπέροχα, μας αρέσουνε σε όλους! Δυστυχώς δεν προλάβαινα να φτιάξω σχηματάκια και τα έκανα στρογγυλά, αλλά ήταν εξίσου νόστιμα και τραγανά! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες και όλους!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Άντα μου χαίρομαι τόσο πολύ που σας άρεσαν!!!
Φιλάκια πολλά