Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Σοκολατένιο μπολάκι



Υλικά

250 γρ. κουβερτούρα
1 κ.σ. σπορέλαιο
μπαλόνια
λίγο σπορέλαιο για το άλειμμα

Εκτέλεση

Λιώνουμε την σοκολάτα με το σπορέλαιο σε μπεν μαρί και την αφήνουμε να κρυώσει. Μπορούμε να την βάλουμε στο ψυγείο για περίπου 15'.
Φουσκώνουμε μικρά μπαλόνια σε μέγεθος μεγάλου πορτοκαλιού.
Βάζουμε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι και τοποθετούμε κουταλίτσες από την λιωμένη κουβερτούρα για να φτιάξουμε τις βάσεις από τα μπολάκια.



Αλείφουμε τα μπαλονάκια με ελάχιστο λαδάκι ή ακόμα καλύτερα τα ψεκάζουμε με σπρέϋ λαδιού και τα βουτάμε μέχρι τη μέση στη σοκολάτα.
Ακουμπάμε κάθε μπαλονάκι σε μια βάση και τα βάζουμε στο ψυγείο για αρκετή ώρα μέχρι να σταθεροποιηθεί τελείως η σοκολάτα.
Με μια καρφίτσα σκάμε τα μπαλόνια, τα αφαιρούμε με προσοχή και το μπολάκι μας είναι έτοιμο για γέμισμα και κατανάλωση.



Μέσα στο μπολάκι μπορούμε να προσφέρουμε παγωτό, κρέμες ή ότι άλλο θέλουμε...


10 σχόλια:

Asteri (Maria) είπε...

Ωρέ μάνα μου!!!!!!!!!!! μπρα΄βο κοριτσάρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! παίρνω ένα εεε;
Σμουάτςςςςςςςςςςςςςς
Καλό ΣΚ

Taste Advisor είπε...

Μου φαίνεται δύσκολο, αλλά είναι πολύ ωραίο!

eva είπε...

Ax 8α με πεθάνετε απόψε..μια εσύ μία το αστεράκιιι!!
Τα τρώω όλα!!
Φιλάκια!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Ωραιότατο! Θα το δοκιμάσω!
Είχα κάνει ταρτάκια με βάσεις σοκολάτας http://lemoncinnamon.blogspot.com/2009/11/blog-post.html
και είχαν μεγάλη επιτυχία!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

@ Αστέρι μου σ' ευχαριστώ!!!Εννοείται ότι θα πάρεις....

@ Taste advisor δεν είναι δύσκολο απλά θέλει λίγη υπομονή...Δοκίμασε το και θα δεις...

@ Εύα μου, φάε όσο θέλεις κοπέλα μου!!!

@ Αγγελική μου είναι φοβερά τα ταρτάκια σου....Σ' ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!!!

eatgreek.net είπε...

καλημέρα και καλή εβδομάδα!
τέλεια ιδέα με τα μπαλονάκια! :-)

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

eatgreek σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή βδομάδα και σε σένα!!!

cook είπε...

θεϊκό!!!

manousina είπε...

Πολύ έξυπνη ιδέα, μπράβο Νατασάκι

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ cook και manousina!!!
Καλή σας μέρα!!!